Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı



Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi


Dijital Reklamcılık Eğitimi
 
Geçen her yıl internet kullanımının artması, firmalar için alternatif düşük maliyetli tanıtım olanaklarının gerçekleşmesine neden oluyor. Reklam veren içinse dijital medyanın hem kullanıcıya ulaşmada hem de raporlamada daha etkin olduğunun anlaşılması dijital pazarlamanın vazgeçilmez ve gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. 25 milyonu aşan internet kullanıcısıyla dijital pazarlama için Avrupa’nın en önemli ülkelerinden birisi haline gelen Türkiye, 2007’de internet reklamcılığı için 53 milyon TL harcamış iken bu rakam 2008’de 84 milyon TL‘yi bulmuştur.Çevrimiçi oyunlar, arkadaşlık servisleri, video paylaşım siteleri, yorum sayfaları, haber ağları firmaların potansiyel müşterilerini biraraya topladıkça daha çok firma internet reklamcılığı yapmak zorunda kalacaktır. Kuruluşlar ürettikleri ürün ya da hizmetin dijital medyada nasıl bilindiğini ve bireylerin bu hizmet ya da ürünleri birbirine nasıl aktardıklarını takip etmek ve kontrol altında tutabilmek için internet pazarını iyi tanımak ve iyi yönetmek zorundadırlar.
 
 
İnternet Reklamcılığı Eğitiminin Sonunda Neler Kazanacaksınız?
 
·Hedef kitlenize ulaşım maliyetini ve süresini düşürebilecek daha ekonomik reklam ve tanıtım bütçeleriyle daha çok insana ulaşabileceksiniz.
 
·Hedef kitlenize firesiz ve doğrudan ulaşabilecek yani online kullanıcıyla bulunduğu yerde doğrudan iletişim ve etkileşim kurabileceksiniz
 
·Kampanyalarınızın ve reklamlarınızın kaç kişi tarafından görüntülendiğini, kaç kişinin web sitenizi ziyaret ettiğini, tanıtımlarınıza ilgi gösteren kitlenin demografik yapısını, ve tanıtım kampanyanızın dönüşüm oranlarını ölçüp raporlayabileceksiniz.
 
·Markanızın bilinirliliğini arttırırken, internet üzerinden yatığınız pazarlama faaliyetleriniz için daha az maliyet oluşturabileceksiniz.
 
·Marka imajınızı güçlendirerek daha pozitif ve daha güvenilir bir marka bilinci oluşturabileceksiniz.
 
·İnternet reklamcılığıyla geleneksel reklam yöntemlerinin aynı özellikler taşımasına karşın internet reklamcılığının ölçümlenebilir ve hedef kitleyle ilk elden iletişime geçilebilmesi, hedef kitleyi bulunduğu ortamda yakalayabiliyor olması sayesinde satış pazarlama hedeflerinizi gerçekleştirebileceksiniz.

Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi İçeriği
 
İnternet Pazarlamasına Giriş
Online Dijital Pazarlama İletişimi
Pazarlama nedir?
İnternet reklamcılığı ve sosyal medya nedir?
Online marka oluşturma ve konumlandırma
Online pazarlama mecraları
Online pazarlama strateji oluşturma
Online pazarlama içeriği üretmek
Proje ve fikir önerileri
Online itibar ve markalaşmak
Online PR
 
SEM (Search Engine Marketing)Arama Motoru Pazarlaması
Google Adwords Nedir?
Google Adwords Kampanya Yönetimi
Google Adwords’e Giriş, Hesap Nasıl Açılır?
Google Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
Adwords Kampanyanız ve Reklamlarınız Nasıl Olmalı
Google Dönüşüm Kodlarının Oluşturulması
Reklamlarınızı Doğru Hedef Kitleye Gösterin Şehir, Ülke, Cinsiyet vb. Hedefleme
İçerik Denemeleri Kullanımı (Web Sitesi Optimize Edici)
Adwords Editör Kullanımı, Sırları ve Merak Edilenler
Remarketing, Dinamik Search, Search Remarketing GDN Gibi Adwords Silahları
Adwords ile Analytics’in Birbirine Bağlanması, Kampanya Optimizasyonu
Adwords ile Youtube’un Birbirine Bağlanması, Kampanya Optimizasyonu
Google Web Sitesi Optimize Edici ile Conversionu Artırmak
 
SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) 
SEO nedir? SEO araçları. SEO ve arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?
SEO ve doğru anahtar kelime seçimi ve bir Kelimede SEO Nasıl Yapılır?
Doğru Meta Kullanımı, Title ve Alt Kullanımının Önemi
SEO ve orijinal içeriğin Oluşturulması Nasıl Yapılır?
Kurumsal SEO Nasıl Yapılır?
SEO ve sosyal medya paylaşımları İlişkisi
SEO ve Google algoritmaları Nelerdir?
SEO ve Hosting İlişkisi Nedir?
E-Ticaret Sitesinde SEO Kuralları
SEO Toolları Nelerdir?
Arama Trendine Göre SEO
On Page ve Off Page SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
Backlink ve Link İnşaası Nasıl Yapılır?
Ping Nedir ve Nasıl Yapılır
Bir Sitenin SEO Analizi Nasıl Yapılır?
SEO’da yapılmaması gerekenler Nelerdir?
 
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) 
İçerik marketing ölçümleme Yöntemleri
İçerik marketing hataları Nelerdir?
Bloglar için içerik pazarlaması
Bumerang network Nedir?
Arama için blog yönetimi Nasıl Yapılır?
Görsel içerikleri oluşturma
 
Viral Pazarlama
Viral Nedir?
Viral pazarlama nedir?
Viral pazarlama stratejileri ve süreçleri
Vİral örnekler - inceleme
Viral fikir geliştirme – viral pazarlama atölyesi
 
Mobil Pazarlama
Solomo (Sosyal-Lokal-Mobil) Nedir?
Mobil pazarlama Trendleri Nelerdir?
Mobil reklam ve aplikasyonlar
Başarı İçin Mobil reklam trendlerinin Önemi
 
E-Mail Marketing
E-Mail Marketing Nedir?
İzinli e-marketing yöntemleri Nelerdir?
E-marketing stratejileri
E-mail kampanyaları yaratmak
Etkili E-Mail Marketing Yapabilmek İçin Gönderim Frekansı ve Tasarım Tüyoları
E-Mail Marketingin Önemi
Mailing Ağzı
Kimlere Mailing Göndermeliyim?
 
E-Ticaret 
E-ticarete giriş
E- ticaret süreçleri
E ticaret trendleri ve yöntemleri
E-ticaret örnekleri
E- ticaret sosyal medya e-mail kullanmak ve kampanya yönetmek
Kampanya ölçümlemek
 
Sosyal Medyada Pazaralama 
Sosyal Medyanın Pazarlama Açısından Önemi
Sosyal Medya Pazarlama Networkleri:Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn
Instagram, Pinterest, Tumblr, StumbleUpon
Sosyal medya ve tüketici davranışları ve Web site çeşitleri,mikro siteler,portal,blog,
Sosyal Medyada Markalaşmak
Google + İçin Markaların Önemi, Doğru Kullanımı
Hangi Zamanda, Hangi Sıklıkla Paylaşımlar Yapmalıyım?
Facebook Marketing ve Facebook Marketing’in Temelleri
Facebook’ta Hızlı Büyümek İçin Tip ve Trick’ler
Twitter Marketing’in Temelleri
Instagram’da Marketing: Görsel Hikayecilik ile Marka İletişimi Yaratmak
Youtube ile video pazarlaması
Online marka oluşturmak ve konumlandırma
Sosyal medyada paylaşım kuralları
Desing Thinking / sosyal medyada tasarım önerileri
Design thinking nedir?
​Sosyal medya paylaşımları için graphic desin ve Photoshop
Photoshop ve görsel hikayeler oluşturma
Gif hazırlama sosyal mecraya yerleştirimi
Flash programı öğrenimi
Flash ile stop motion animasyon hazırlama – flash banner hazırlama
Blog tasarımı ve wordpress kullanımı
Daha İyi ROI İçin Kullanıcıları/Takipçileri Dinleyebilmek
Sosyal Zeka, Sosyal CRM ve Topluluk Yönetimi
Sosyal Medya Yönetim Araçlarının Kullanımı (Hootsuite, Reachpod, Buffer)
Sosyal Medya Aracılığıyla Retargeting
Sosyal Medyada Monitoring Kullanımı ve Analiz Süreçleri
Sosyal mecralarda paylaşım için video editleme-kurgu
Youtube kanalı video
 
Projeler
Youtube’da kurumsal (marka) kanal açma ve yönetimi

İletişim Formu
Ad / Soyad*
Telefon*
E-mail*
İşyeri
Şube Seçiniz*
Bizi Nerden duydunuz?
Mesajınız